Uw zorg gaat verder dan uw leven

De dood is een onderwerp waar we niet makkelijk over praten. Toch is het verstandig om nu al hierover na te denken. Want u kunt vandaag regelen dat u later de uitvaart krijgt die u graag wenst. En belangrijker nog: u regelt gelijk ook dat de zorg voor uw nabestaanden uit handen wordt genomen.

Bent u nog geen lid, wordt dan nu lid van de uitvaartvereniging  “De Laatste Eer” te Munnekezijl en profiteer van de voordelen van het lidmaatschap. Ook als u lid bent van een andere uitvaartvereniging, kunt u overschrijving naar Munnekezijl aanvragen.

De voordelen van uw lidmaatschap

Het lidmaatschap van de uitvaartvereniging “De Laatste Eer” biedt u vanaf de leeftijd van 18 jaar tegen een bijdrage van € 17,50 per incasso of € 20,50 per acceptgiro per jaar de volgende voordelen:

• Uw belangen en die van uw nabestaanden worden behartigd door deskundigen van een Vereniging zonder commercieel doel
  • U bent verzekerd van een persoonlijk afscheid in een vertrouwde omgeving
  • Leden betalen een aanzienlijk lager bedrag voor de uitvaart dan niet leden Bovendien ontvangen leden nog een ledenkorting, voor 2024 is dat € 700,00
  • Deskundig en toegewijd personeel dag en nacht bereikbaar
  • Kinderen tot 18 jaar zijn gratis lid, mits de ouders lid zijn van de vereniging en de kinderen bij de vereniging zijn aangemeld.
  • Vanaf 18 jaar kunt u zich aanmelden als lid.
  • Als u op een latere leeftijd lid wenst te worden, dient er een inkoopsom betaald te worden. Deze kosten worden berekend, aan de hand van een tabel, samengesteld door de Friese Federatie van uitvaartverenigingen.

Ook kunt u donateur worden

Donateurschap

De vereniging geeft nu ook de mogelijkheid om donateur te worden als u geen lid wilt of kan worden. U hebt dan het recht de uitvaart door de vereniging te laten verzorgen en u hebt dezelfde voordelen als de leden zodat u profiteert van de kortingen die de vereniging heeft bedongen bij dienstverleners en leveranciers.

U hebt toegang tot de ledenvergaderingen, echter u hebt geen stemrecht en geen recht op uitkering van de pakketvergoeding zoals de leden die wel hebben.

Voor het donateurschap betaalt u per jaar slecht € 7,50 per incasso € 10,50 als u per nota.

Kortom voldoende redenen om nu lid te worden van de uitvaartvereniging: ”De Laatste Eer”  te Munnekezijl en omstreken.